Black Butler Wiki
Advertisement
Beast
Płeć Kobieta
Rasa Człowiek
Zajęcie Trener zwierząt w Noah's Ark Circus
Debiut: manga Rozdział 24

Beast jest trenerem zwierząt w Noah's Ark Circus. Nazywana jest gwiazdą przedstawienia.

Wygląd[]

Beast jest niezwykle atrakcyją kobietą wręcz emanującą sex appealem. Ma symetryczną twarz ozdobioną małą aplikacją pod lewym okiem. Ma czerwone oczy. Jest ciemnowłosą kobietą. Podczas występów zakłada czerwona opaskę z wielim kwiatem po lewej stronie puszczając na czoło dwa małe kosmyki. Za opaską opasa burza loków. Nosi bardzo wyzywający strój, na który składają się kusy gorset nie będący w stanie pomieścić jej obfitych piersi, króciutkie szorty, długie koronkowe rękawiczki, pończochy i ozdobny, czerwony szal zawiązany na biodrach. Jej atrybutem jest bicz. Ma protezę zamiast lewej nogi.

Charakter[]

Beast ma bardzo dominujący charakter i szybko wpada w gniew, gdy coś nie idzie zgodnie z jej planem, tak jak pokazano, kiedy zbeształa Sebastiana za zrujnowanie jednego z jej występów. Niemniej jednak jest także bardzo emocjonalna . Kocha i troszczy się głęboko o Jokera. Jest gotowa zaufać innym członkom załogi, a oni jej.

e v Noah's Ark Circus
Ekipa cyrkowa: Snake · Doll · Beast · Joker · Jumbo · Wendy · Dagger· Peter · Smile · Black · Suit · Doctor · Baron Kelvin
Advertisement