Black Butler Wiki
Advertisement
Drocell Keinz

Puppet.png

Płeć Mężczyzna
Rasa Lalka
Zajęcie Lalkarz rodziny Mandalay
Debiut: anime Kuroshitsuji: Odcinek 10
Seiyū Anri Katsu

Drocell Keinz był lalkarzem rodziny Mandalay. Pojawia się jako antagonista, który jest kukiełką. Jak wynika ze słów Grella, Drocell umarł, a jego dusza została wezwana.

Wygląd[]

Drocell jest niewysokim, bladym chłopcem. Ma fioletowe oczy i rude włosy. Nosi czarny cylinder z czerwoną wstążką i dwoma czarnymi piórami oraz granatowy garnitur z czerwonymi wstążkami i złotymi zdobieniami. Scena, w której obraca głowę o 360 stopni skłania do myślenia, że jest lalką. Często ma przy sobie katarynkę, która gra melodię przypominającą "London Bridge".

Pod prawym okiem ma taki sam symbol, jaki znajduje się na jego katarynce.

Osobowość[]

Wydaje się być postacią zimną, lecz jest w stanie zrozumieć smutek Eliżbiety Middleford, narzeczonej Ciela.

Drocell prawie do końca swojego występu w anime nie wie, że jest lalką. Grell mówi, że jego duszę pięć lat temu mieli Shinigami, co jest dowodem na to, że nie żyje. W pewnym momencie został wskrzeszony i dalej służył rodzinie Mandalay. Osoba, której po wskrzeszeniu służył, nie była jednak jego panem, księciem Mandalay, o czym Drocell nie wiedział. Jest bardzo wierny i oddany swemu panu. Dopiero, gdy Ciel, Sebastian i Grell rozbijają mu głowę Drocell zdaje sobie sprawę z tego, że jest lalką, bo z jego głowy wysypują się wióry. Sam przyznaje, że mógł się wcześniej zorientować, bo z uszu wypadało mu coś białego i miał termity.

Robił lalki z małych dziewczynek, by zachować ich piękno. Miał tendencję do opisywania ludzi i tego co z nimi zrobi w rytm przyśpiewki "My Fair Lady". Sebastian odkrywa, że melodia ta służy do kontrolowania lalek.

Dalszy zarys[]

Katarynka Drocella

Poznajemy go jako grajka, który spaceruje ze swoją katarynką grającą melodię "My Fair Lady". Jak się później okazuje, pracował w sklepie z zabawkami. Przyciągał do sklepu małe dziewczynki, które zmieniał w nieczułe kukiełki. "Żywe lalki" Drocella, zrobione z ludzi, kontrolował melodyjką. Jego lalki robione były najczęściej z metalu i drewna.

Ciekawostki[]

  • Przypomina trochę Sasoriego, lalkarza z Naruto Shippūden.
  • Drocell jest nawiązaniem do postaci Drossellmeyera z ,,Dziadka do orzechów,,
Advertisement