Black Butler Wiki
Advertisement
Gregory Violet

Gregoryviolet.png

Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Wiek 15/16 lat
Zajęcie Student Weston College (dawniej)
Prefekt domu Violet wolf (dawniej)
Debiut: manga Rozdział 67

Gregory Violet jest byłym uczniem Weston College. Mieszkał w domu Violet wolf, gdzie był prefektem. Należał również do P4. Ze szkoły został wyrzucony w związku z morderstwem Dereka Ardena[1].

Wygląd[]

Gregory Violet jest młodym chłopakiem o fioletowych oczach i bladej cerze. Ma czarne włosy, które sięgają mu ramion. Po prawej stronie widnieje jego białe pasemko. Nosi makijaż, w którego skład wchodzi czarny cień do powiek i czarna szminka. Paznokcie również maluje na czarno.

Chłopak zwykle nosi ciemny płaszcz i zakłada kaptur, który zasłania część jego twarzy. Posiada fioletową kamizelkę z herbem akademiku Violet Wolf, dzięki której podkreśla pozycję prefekta tego właśnie dormitorium. W przeciwieństwie do innych uczniów, nosi swój krawat wyjątkowo poluzowany, a w kieszeni znajdującej się na jego piersi trzyma fioletową dalie.

Osobowość[]

Gregory jest raczej spokojny i cichy, odnoszący się do innych z rezerwą. Głowę zwykle ma pochyloną w dół i wychodzi na to, że raczej nie przepada za zbyt jasnym światłem. Wykazuje także niezadowolenie ze swojej pozycji prefekta, ponieważ jest zobowiązany do rozwiązywania problemów, jakie mogą się pojawić. Jest bardzo skromny oraz utalentowany, jeśli chodzi o sztukę. Wyznał też Cielowi, że nie cierpi tańca, ponieważ kręci mu się od tego w głowie.

W dalszych rozdziałach chłopak okazał się być jednak bardzo ekscentryczny. Pokazał to chociażby w sytuacji, gdzie kazał pozostać Hermanowi w dość niekomfortowej pozie, aby mógł go narysować. To co szkicował Gregory, nie było jednak pozą, ani nawet samym Hermanem. Chłopak wykazuje też zainteresowanie co do mieszania ze sobą różnych napojów.

Streszczenie mangi[]

Weston College Arc[]

Gregory bawiący się w małego alchemika, mieszający ze sobą różne napoje i mikstury.

Gregory'ego Violet, zarówno jak i resztę P4 poznajemy, gdy Ciel Phantomhive przypadkiem wchodzi na trawnik na terenie Weston College. Gdy hrabia przeprasza, Gregory szybko przerywa mu, mówiąc, aby inni pospieszyli się do środka szkoły, ponieważ światło na zewnątrz jest dla niego zbyt jasne.

Później widzimy Gregory'ego obecnego w gabinecie dyrektora wraz z zastępcą i innymi prefektami. Podczas mowy powitalnej Johanna Agare'sa, Gregory zaznacza, że bycie prefektem to nieprzyjemna robota, ponieważ ma się obowiązek rozwiązywania każdego najdrobniejszego problemu, które często się pojawiają. Wyznaje także ideę, którą mówi, że tradycja w szkole jest rzeczą świętą.

W dalszych rozdziałach, Ciel jako uczeń Blue House próbuje dostać się do domu Violet Wolf, co powoduje lekkie zamieszanie. Gregory zjawia się ze względu na krzyki uczniów Purple House i udaje mu się dostrzec uciekającego stamtąd Ciela.

Później akcja przenosi się na Łabędzią Altanę, gdzie Gregory miesza różne napoje w swojej filiżance. Dziwne wydaje mu się to, że Ciel jako hrabia potrafi również zachowywać się jak lokaj i opowiada innym o wtargnięciu chłopca na teren Violet House. To budzi ciekawość innych prefektów. P4 podejmują decyzję o zaproszeniu Ciela na Altanę na następny dzień o drugiej po południu. Ciel jednak przybywa o dwie godziny za późno, ponieważ Maurice Cole podał mu złą godzinę spotkania, a Gregory najwyraźniej dawno opuścił umówione miejsce.

Kilka dni później, Ciel organizuję pułapkę na Maurice Cole'a, dzięki której jego głos przez wibracje będzie w stanie usłyszeć w Łabędziej Altanie. Maurice chce zrobić krzywdę Cielowi, co prowadzi do tego, że Gregory i Lawrence Bluewer zjawiają się w trzeciej sali plastycznej, gdzie ma miejsce konflikt. Po tym jak Maurice został powstrzymany i upomniany, Edward Midford i Herman Greenhill chwalą Ciela za jego odwagę, przez którą zdrada i przewinienia Marurice'ego mogły ujrzeć światło dzienne. Edgar Redmond, który słyszał całe zajście z Łabędziej Altany, zwalnia Maurice'ego z roli swojego pachołka.

Ciekawostki[]

  • Podobnie jak wszyscy członkowie P4, jego nazwisko, Violet, pochodzi od rodzaju charakterystycznego dla niego koloru.
  • Gregory jest lewo ręczny.

Źródła[]

  1. Tom 18, Rozdział 84
Advertisement