Black Butler Wiki
Advertisement
Luka Macken

Luka Macken.jpg

Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Rodzina Alois Trancy (starszy brat)
Debiut: anime Kuroshitsuji II: Odcinek 1

Luka Macken jest młodszym bratem Aloisa. Zawarł pakt z Hannah, dzięki któremu Arachnohill zostało zniszczone, a marzenie jego starszego brata się spełniło.

Wygląd[]

Luka jest smukłym, chłopcem podobnie jak jego brat. Ma rudo-brązowe włosy i duże ciemne oczy. Jest ubrany w białą koszulę, ciemne szelki i ciemno zielone spodenki sięgające do łydek. Do stroju ma na sobie brązowe buty.

Osobowość[]

Z tego co mogliśmy zaobserwować Luka był chłopcem wesołym , towarzyskim i miłym. Bardzo kochał swojego starszego brata Jim'a MacCain'a i był mu posłuszny. Zrobiłby dla niego wszystko dlatego chciał aby każde jego życzenie się spełniło.

Historia[]

W młodym wieku, jego rodzice zmarli, więc on i jego brat Jim Macken byli wykluczeni z ich wioski. Luka i Jim zostali zmuszeni do okradania mieszkańców wioski, aby przetrwać. Takie działania dodały więcej nienawiści mieszkańców, a on okazał się mieć jakieś poczucie winy po napaści na starszego mężczyznę, który miał problemy z płucami. Jest całkowicie niezależny od swojego starszego brata, którego wielbił. Pewnej nocy, gdy pobierał wodę z lokalnego kanału, bracia znaleźli zwłoki pływające w wodzie, co spowodowało szok. Okazało się, że cała wioska płonęła. Odkryli też, że zginęli wszyscy ludzie, którzy źle ich traktowali. Luka świętował swą radość z bratem i pozabierał zmarłym ludziom wszystkie ich kosztowności. Jednak radość braci nie trwała długo. Chwilę potem Luka zostaje odnaleziony przez Jima. Okazuję się, że chłopiec jest martwy. 

Z opowieści  Claude'a Faustusa wynika, że Luka wezwał Sebastiana Michaelisa, by podpalił rodzinną wieś chłopców w ramach zemsty na ludziach, którzy wyrządzali Jimowi krzywdę. 

Prawda jednak wychodzi na jaw. Hannah Anafeloz, a nie lokaj młodego Hrabii podpisała kontrakt z Lucą. Starsza prostytutka informuje Sebastiana i Grella, że poznała Lukę, kiedy ratowała go przed łobuzami. Chłopiec w ramach podziękowanie obiecał jej, że przeżyje zagładę wioski. Brat Jima zapytany o to, co znaczą jego słowa wyjawia, że zawarł umowę z demonem, który zniszczy wszystko w zamian za jego duszę. Mimo, że nie uwierzyła w opowieść chłopca przeżyła pożar, tak jak jej to obiecano.