Black Butler Wiki
Advertisement
Pluto
Płeć Mężczyzna
Rasa Szatański Pies/ Człowiek
Debiut: anime Kuroshitsuji: Odcinek 7
Seiyū Takafumi Yamaguchi

Pluto poznajemy jako Szatańskiego Psa, który grasował w miejsowości Houndsworth i jej okolicach. Pluto, nazywany także Puru-Puru, został znaleziony przez Angelę, a potem oddany Sebastianowi, by go wytresował.

Wygląd[]

Jako człowiek Pluto ma bardzo jasną karnację, średniej długości srebrne włosy i czerwone oczy. Widać także jego kły. Na początku w tej formie chodzi zupełnie nagi. Później, gdy jest w posiadłości Phantomhive ma garnitur, lub obrożę, jeżeli wcześniej był w formie psa.

Oko demonicznego psa

Demoniczny pies Pluto jest siwej maści i ma ogromne rozmiary. Ma czerwone oczy. Gdy jest w posiadłości Phantomhive ma brązową obrożę ze złoconymi elementami, m.in. sprzączką.

Osobowość[]

Pluto jest psem, jednak często można odnieść wrażenie, że dużo rozumie i ma uczucia. Przyglądając się jego zachowaniom nie można jednak jednoznacznie twierdzić, czy ma tylko umysł psa, czy może jednak ma w sobie coś więcej z człowieka niż drugą formę.

Jak każdy pies, Pluto lubi przebywać ze swoim panem oraz bawić się, biegać. Jest bardzo przywiązany do Sebastiana, który miał go wytresować. Z początku nie chował niechęci do Pluto, któremu może nawet czasem było przykro. Nie ma pewności, czy nienawidzi kotów tylko dlatego, że jest psem, czy dlatego, że Sebastian je kocha.

Historia[]

Początkowo gdy Phantomhive, trafiają do miejscowości Houndsworth słyszą legendę o "Demonicznym Ogarze". Legenda była tak naprawdę zmyślona przez Henry'ego Barrymore. Lecz kiedy znaleźli Henry'ego w komórze, którego zastali martwego, postanowili zbadać sprawę.

Okazało się, że Pluto zabił Henry'ego z powodu nadużywania legendy o Demonicznym Ogierze. Był zwierzątkiem Angeli, która zapytała się czy go nie przygarną aby mógł zachowywać się lepiej. Ciel zgodził się wiedząc jak Sebastian gardzi psami.

W odcinku gdy Drossel porwał Elizabeth, Pluto pomaga Ciel'owi oraz jego towarzyszom, poprzez otworzenie drzwi wieży, w której była przetrzymywana Elizabeth Midford.

Ash wykorzystał Pluto by spalić Londyn. Demoniczny pies był pod jego kontrolą i nawet anestetyki na niego nie działały. Ciel kazał zabić Pluto Mey-rin, Finnian'owi oraz Baldroy'owi. Niestety się zgodzili.

Pod koniec odcinka dowiadujemy się, że Pluto demoniczny pies, został zabity. Sebastian przekazał to Ciel'owi mówiąc, że ''później pozbiera kości".

Nawigacja[]

e v Posiadłość Phantomhive
Domownicy: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Sebastian Michaelis · Tanaka · Baldroy · Maylene · Finnian · Pluto· Snake