Black Butler Wiki
Advertisement
Vincent Phantomhive
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Rodzina Rachel Phantomhive (żona)
Ciel Phantomhive (syn)
Angelina Durless (szwagierka)
Frances Midford (siostra)
Alexis Leon Midford (szwagier)
Elizabeth Midford (siostrzenica)
Edward Midford (siostrzeniec)
Zajęcie Głowa rodziny Phantomhive
Debiut: manga Rozdział 10
Debiut: anime Kuroshitsuji: Odcinek 1
Seiyū Kazuyuki Okitsu

Hrabia Vincent Phamtomhive jest byłą głową rodziny Phantomhive, mężem Rachel Phantomhive i ojcem Ciela Phantomhive, który odziedziczył jego tytuły.

Wygląd[]

Vincent był atrakcyjnym, wysokim mężczyzną. Miał bladą cerę oraz ciemne oczy. Podobnie jak syn miał średniej długości ciemne włosy. Miał charakterystyczny pieprzyk pod lewym okiem. Zawsze był elegancko ubrany.

Osobowość[]

Tak naprawdę niewiele wiemy o Vincencie, ponieważ jego postać nie została nigdy nam bliżej przedstawiona. Wiemy, że był kochającym mężem i ojcem. Był bardzo uprzejmy i elegancki. Dzięki niemu Angelina Durless przestała nienawidzić koloru swoich włosów, bo powiedział jej, iż są piękne.

Był poprzednim psem królowej, więc musiał być obowiązkowy i można było na nim polegać.

Historia[]

Czasy szkolne[]

Jako młodzieniec Vincent uczęszczał do Weston College. Był prefektem domu Sapphire owl (tego, do którego należy obecnie Ciel) i podobnie jak Deidrich nie wiedział, dlaczego nim został.

Prefekt domu Green lion, mając dosyć nonszalancji kolegi założył się z nim. W razie wygranej Niemca, Phantomhive miałby zrezygnować z funkcji prefekta. W innym razie zostałby panem wiernego niemieckiego psa. Zakład uzależniony był od turnieju 4 czerwca i zwycięstwa jednej z drużyn w turnieju polo. W zawodach tych wygrał dom Sapphire Owl, pierwszy i ostatni raz w historii.[1]

Dorosłość[]

Przybył jako gość do domu rodzinnego Rachel i Angeliny. Któregoś razu rozmawiał z Angeliną w ogrodzie. Zapytał ją, czemu ma tak długą grzywkę. W odpowiedzi usłyszał, że to dlatego, iż nie jest piękna jak siostra, a do tego ma czerwone włosy. Powiedział jej, że nie ma nic złego w tym, że różnimy się od innych. Dodał, że jej włosy są naprawdę piękne, jak lilia huraganowa.Stwierdził także, że jej pasują i powinna być bardziej pewna siebie.

Potem widzimy go, gdy wraz z Rachel oznajmiają Ann, że biorą ślub.

Vincent podczas zabawy z Cielem

Gdy któregoś razu jego żona, szwagierka, syn, siostrzenica oraz pies bawili się w ogrodzie. Podszedł do nich, ponieważ chciał dołączyć. Powiedział, że jest bardzo ładna pogoda, a on chciałby pobawić się z dziećmi. Poprosił Tanakę, by wszystko dokończył.

Ciekawostki[]

  • Nazwisko Phantomhive można przetłumaczyć z języka angielskiego jako "ośrodek wielkiego ożywienia zjaw".
  • W księdze imion znajdziemy informację, że 'Vincent' to imię, które oznacza kogoś triumfującego.

Źródła[]

<references>

Nawigacja[]

e v Posiadłość Phantomhive
Domownicy: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Sebastian Michaelis · Tanaka · Baldroy · Maylene · Finnian · Pluto· Snake
e v Szlachta
Szlachcice: Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Elizabeth Middleford · Frances Middleford · Edward Middleford · Alexis Leon Middleford · Angelina Durless · Baron Barnett· Lau· Aleister Chamber· Undertaker· Alois Trancy· Arthur Randall· Henry Barrymore · Lady Trancy· Agni· Była głowa rodu Trancy· Edgar Redmond· Maurice Cole · Charles Grey
  1. Rozdział 75, strona 16
Advertisement