Black Butler Wiki
Advertisement

Weston.png

Weston College [1] jest najlepszą brytyjską szkołą publiczną. Została wybudowana niedaleko brzegu Tamizy. W skład kompleksu szkolnego wchodzą ogromne sale oraz cztery historyczne domy studenkckie: Scarlet fox, Green lion, Violet wolf, Sapphire owl.

Szkoła ceni tradycje ponad wszystko, toteż uczniowe muszą wykazywać sie dyscypliną, dobrymi manierami i skupiać się na swoich wysokich wynikach w nauce, czemu sprzyja brak dziewcząt na terenia szkoły. Placówka ta wychowuje dzieci arytokratów, młodzież będącą przyszłością Anglii.[2]

Organizacja[]

P4[]

Doskonała czwórka (Perfect four) jest grupą prefektów domów studenckich Weston College pilnującą przestrzegania zasad na terenie placówki.

Kary[]

  • Y. Student musi napisać sto razy poemat łaciną.[3]

Zasady[]

  • Zasada numer 48: Jedynie prefekci lub osoby przez nich wskazane mogą przechodzić po trawniku.[4]
  • Zasadna numer 87: W razie alarmu pożarowego wszyscy uczniowie zobligowani są do stawienia się w ogrodzie i zawiadomienia prefektów.[5]

Wydarzenia[]

Domy studenckie[]

Scarlet fox[]

Szkarłatny lis jest domem, do którego trafiają ci najlepiej urodzeni studenci. Noszą czerwone kamizelki. Prefektem domu jest Edgar Redmond.[6]

Green lion[]

Zielony lew jest domem studenckim, który zamieszkują ci usportowieni studenci, silni, szybcy, biegli w sztukach walki. Noszą zielone kamizelki. Prefektem w tym domu jest Herman Greenhill.[7]

Violet wolf[]

Fioletowy wilk jest gniazdem artystów. Twórczy studenci noszą fioletowe kamizelki. Prefektem domu jest Gregory Violet.[8]

Sapphire owl[]

Szafirowa sowa jest siedzibą łebskich studentów. Noszą oni niebieskie kamizelki. Prefektem jest Lawrence Bluer.[9]

Studenci[]

Absolwenci[]

Pedagodzy[]

Ciekawostki[]

  • Weston College naprawdę istnieje. Nazywa się Weston College i jest w Anglii.

Źródła[]

<references>

  1. Rozdział 67
  2. Rozdział 67
  3. Rozdział 67
  4. Rozdział 67, strona 9
  5. Rozdział 73, strona 28
  6. Rozdział 67, strona 11
  7. Rozdział 67, strona 11
  8. Rozdział 67, strona 11
  9. Rozdział 67, strona 11
  10. Rozdział 67
  11. Rozdział 67
  12. Rozdział 67
  13. Rozdział 67
  14. Rozdział 67
  15. Rozdział 67
  16. Rozdział 67
  17. Rozdział 67
  18. Rozdział 68
  19. Rozdział 69
  20. Rozdział 69
  21. Rozdział 70
  22. Rozdział 81
  23. Rozdział 81
  24. Rozdział 81
  25. Rozdział 81
Advertisement