Black Butler Wiki
Advertisement
William T. Spears
Płeć Mężczyzna
Rasa Shinigami
Zajęcie Inspektor z Wydziału Zarządzania
Debiut: manga Rozdział: 12
Debiut: anime Kuroshitsuji: Odcinek 6
Seiyū Noriaki Sugiyama
Aktor w musicalu Nagaoka Takuya

William T. Spears należy do Stowarzyszenia Shinigami.

Osobowość[]

Will jest bardzo obowiązkową osobą. Nie widzi usprawiedliwienia dla łamania reguł. Sztywno trzyma się regulaminu oraz dba o to, by i inni shinigami go przestrzegali. Przepraszając Sebastiana za zachowanie swojego podwładnego, Grella, ukłonił mu się. Nie było by to niczym szczególnym gdyby nie fakt, iż, jak sam twierdzi, gardzi demonami.

Mimo szczerej niechęci do mrocznego lokaja umie z nim współpracować, co świadczy o jego profesjonaliźmie oraz tolerancji.

Gdy był jeszcze praktykantem sprawiał wrażenie kogoś zdolnego odczuwać empatię, zdolnego docenić sztukę oraz ludzi. Wszak to jego pomysłem było, by dać Thomasowi czas na wykazanie się. Jak się później okazało, nie był wcale tak wrażliwy, jakby się mogło wydawać.

Wygląd[]

William artbook.png

William jest wysokim mężczyzną. Ma krótkie, ciemne, zawsze starannie ułożone włosy, jasną karnację i zielono-żółte oczy. Na co dzień nosi czarny garnitur, czarne pantofle, białą koszulę, czarny krawat, czarne rękawiczki. Prócz tego ma okulary w ciemnej oprawce, których nigdy nie ściąga. Jego atrybutem jest kosa przypominająca nożyce do gałęzi oraz gruba księga reguł shinigami.

Zazwyczaj ma poważny wyraz twarzy.

Ciekawostki[]

  • Jego nazwisko, przetłumaczone z angielskiego oznacza "włócznie", co może mieć związek z jego kosą śmierci.
  • W księdze imion znajdziemy informację, że 'William' to imię, które oznacza zdecydowanego stróża.