Black Butler Wiki
Advertisement

Zombie powstały wskutek wskrzeszania zmarłych. Undertaker nazywa je dziwacznymi lalkami.

Co 'to' jest?[]

Zombie to ciała bez duszy, które już wcześniej zabrano. Urządzenie, które pozwala ludziom poświadczyć zmartwychwstania poprzez wystawienie ich na działanie specjalnych ultardźwięków.

Jak 'to' się tworzy?[]

Nagranie zmodyfikowane przez Undertakera

Ludzie są 'ciałem' i 'duszą'. Gdy oba te czynniki są razem człowiek żyje, a jego wspomnienia zapisywane są na nagraniach. Gdy 'ciało' usycha Shinigami zabiera duszę, nagranie się kończy i życie zarazem. Shinigami zabierają dusze zgodnie z instrukcjami, i wówczas zachowany jest porządek.

Undertaker, ex Shinigami, mimo emerytury postanowił kontynuować zbieranie dusz. Zbierał dusze i edytował nagrania. Tam, gdzie się kończyły "doczepiał" ciąg dalszy, co sprawiło, że koniec nigdy nie nastąpił. Przez ten zabieg ciało nadal myślało, że żyje i zaczynało poruszać się bez duszy.

Jak 'to' działa?[]

Zwłoki poruszają się dzięki temu, że w ich mózgi zostały wszczepione specjalne urządzenia emitujące słabe impulsy elektryczne. W ten sposób wysyłane są sygnały do poszczególnych części ciała. Sygnały je pobudzają, a zombie uzyskują sprawność, jaką miały za życia.

Zombie atakują ludzi, ponieważ szukają 'duszy'. Jako, że po zabiciu człowieka i rozszarpaniu go nie znajdą duszy będą dalej zabijać, by ją znaleźć.

Można 'to' zniszczyć?[]

Można je unieszkodliwić poprzez znizczenie implantów w mózgach lub odzielenie ich od ciała, czyli rozwalenie lub odcięcie głowy.

Po co 'to' stworzono?[]

Są ludzie, którzy chcą 'dziwacznych lalek'. Lalki te nie czują bólu, zjadają żywych pragnąc ich dusz. Jest to najlepsza broń zwierzęca.

Galeria[]

Advertisement